Thursday 14 March 2013

Dugaan Yang Diuji OlehNYA

Assalamualaikum ,
Petang yang indah , Dihujani Rahmat mu .

Salam Sejahtera Guyss !
Saya ingin kongsikan dengan korang semua .

Pada Tanggal 07/03/2013 tepat pada pukul 3.40a.m My mom mengalami serangan Darah Tinggi
Hanya tuhan yang tahu , betapa takutnya aku pada pagi tuh , nasib lah time tuh sy tidur sama mak 
di ruang tamu . Almaklumlah tengah berpantang . Pelik jugak time pukul 2 pagi , sy tersedar sapa yang berdengkur kuat tuh . Tapi bunyinya pelik sikit . Saya pun buat tak tau lah , saya ingat kan cuma berdengkur je . Dan pada pukul 3 pagi mak 
kejut kan saya , dia suruh saya tutup kipas , katanya sejuk . Saya cakap kat mak 'Sejuk ape orang tengah panas ni' mak suruh tutup jugak . Terpaksa lah aku tutup . Lepas tuh mak cakap , adikkk mak sakit kepalalah tolong panggilkan abah kat dalam bilik . Abah urut dada mak , lepas ttuh mak pun pengsan
then keluar buih2 di mulutnye . Hati aku pun rasa lain Ya Allah MAKKK !! abah pun cuci muka abah terus call Ambulans . Rasa Cuakkk sangat sebab awal pagi takde sesiapa .

Hanya tuhan yang tahu bertapa takutnya aku time tuh , Nanges teresak2 ! tak lama tuh Ayah cik , Andak dan Pakcu pun sampai rumah . Tapi mak dah gerak ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah,Klang .
Abah bagi tahu , masa di Hospital Klang banyak kena Cocok banyak waire . Ya Allah , aku tinggal berdua dengan anak cuma boleh berdoa shj . Dokter kata mak kena Refer di Hospital Sungai Buloh sebab kat sana banyak pakar . So petang tuh Alhamdulillah mak dah sedar ! tapi kurang aktif .  

Bersabar dan Berdoa !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum
Sila tinggalkan comment awak
Nadd mesti layan punyer hihi

Rajinkanlah tanggan awak tuh ye ,
Thanks(!)