Monday 5 September 2011

hello peepss ==,

yahoooo ! nih lagy cerita aku yang agak bersabar bila tngok sunglass yang bernama OAKLEY nih . aku rasa kan hati aku tak boleh terima boleh tengok girl pankai sungless nih . tak tau lah kenapa . kadang-2 tertanya-2  jugak kenapa . tp tk de respon langsung . sebab ape aku tak suka , most women who wear glasses are the way they are behaving , tuh pasal lah aku tak suka . kebanyakan perempuan rempit kan . dorang pandang pun nak kerek je . yang pakai ada yang kena aku boleh accept lgy . nih yanh tak kena tuh , aku trpksa lah geleng kepala sahaja . lelaki pakai mmang style , but if perempuan nk tiru gaya lelaki silap lah . hee aku bukan nak kutuk korang juz nak tenangkan hati aku je . 

peace ^^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum
Sila tinggalkan comment awak
Nadd mesti layan punyer hihi

Rajinkanlah tanggan awak tuh ye ,
Thanks(!)