Sunday 4 September 2011

penyabar tahu ~

hye blogers ?

sabar sabar lah aku kan dari smlam nk update blog pun susah dsebab kan internet ni lembab nak mampus . saket hati aku tahu . semalam aku pgy tengok movie kat JJ Bukit Raja sumpah besh citer nye nk tau citer ape FINAL DESTINATION 5 with my husben . coz ramai cakap cerita tuh best . nak jugak try tngak , tp apa kan daya banyak kali aku terkejut . smpaikan husben aku bising lain 'lain kali tengok citer lain lah gatal nak tengok citer nih ' haa aku pun diam lah . dalam hati aku cakap 'diamlahh membebel je tahu(!) nak cakap kuat kena makan penampar pulak kan . haha tak de motif aku nk write kan . shoo kay lah

 kbye dude =,=

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum
Sila tinggalkan comment awak
Nadd mesti layan punyer hihi

Rajinkanlah tanggan awak tuh ye ,
Thanks(!)